Strategie sociálních médií
Praktický průvodce celým procesem tvorby marketingové strategie pro sociální média.
Julie Atherton
1. vydání
Měkká lepená vazba
272 stran
Julie Atherton
1. vydání
Měkká lepená vazba
272 stran
Česká firma
Jsme ryze česká nezávislá
firma a nakladatelství.
Garance doručení
Nepoškozeného zboží a do druhého dne, které je skladem
Kouzelný a barevný svět
Přinášíme dětem kouzelný a barevný svět plný dobrodružství, fantazie.
Ženský kolektiv
Který se nechává inspirovat vlastními dětmi a vnoučaty.
Mnoho firem stále ještě nedokáže určit, do jakých sociálních médií a kanálů investovat a jak je integrovat do svých marketingových aktivit. Tato kniha poskytuje praktický návod na funkční digitální marketingovou kampaň. Popisuje proces jejího plánování, přípravy, realizace i měření jejího přínosu.
Jak na publikum, firemní značku a kampaně
Sociální média jsou dnes nedílnou součástí života, a proto by měla mít své místo v každé obchodní strategii. K dosažení obchodního úspěchu většinou stačí zaměřit se na tři klíčové oblasti: publikum, přítomnost vaší značky a kampaně. Pokud se s nimi vaše firemní strategie dobře vypořádá, budete s velkou pravděpodobností v marketingu v sociálních médiích úspěšní i vy.
Zapojení publika a komunity
Důraz je kladen především na tyto oblasti:
– identifikace a zacílení na příslušný segment publika,
– oboustranné zapojení komunity,
– řízení pověsti firmy,
– přítomnost na těch správných kanálech,
– využití influencerů k podnícení aktivity.
Zapojení sociálních médií do obchodní strategie
Sociální média mohou mít dramatický dopad na váš celkový obchodní úspěch. Čím více sociální média začleníte do své obchodní strategie, tím blíže budete svým zákazníkům a tím lépe se dokážete vcítit do jejich chování, potřeb, přání a radostí. To vám poskytne konkurenční výhodu. Při jejich tvorbě strategií vám bude naše publikace spolehlivým pomocníkem a průvodcem.
Jak na publikum, firemní značku a kampaně
Sociální média jsou dnes nedílnou součástí života, a proto by měla mít své místo v každé obchodní strategii. K dosažení obchodního úspěchu většinou stačí zaměřit se na tři klíčové oblasti: publikum, přítomnost vaší značky a kampaně. Pokud se s nimi vaše firemní strategie dobře vypořádá, budete s velkou pravděpodobností v marketingu v sociálních médiích úspěšní i vy.
Zapojení publika a komunity
Důraz je kladen především na tyto oblasti:
– identifikace a zacílení na příslušný segment publika,
– oboustranné zapojení komunity,
– řízení pověsti firmy,
– přítomnost na těch správných kanálech,
– využití influencerů k podnícení aktivity.
Zapojení sociálních médií do obchodní strategie
Sociální média mohou mít dramatický dopad na váš celkový obchodní úspěch. Čím více sociální média začleníte do své obchodní strategie, tím blíže budete svým zákazníkům a tím lépe se dokážete vcítit do jejich chování, potřeb, přání a radostí. To vám poskytne konkurenční výhodu. Při jejich tvorbě strategií vám bude naše publikace spolehlivým pomocníkem a průvodcem.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Odborné publikace |
---|---|
Hmotnost: | 0.5 kg |
Rok: | 14. 4. 2023 |
Počet strán: | 48 |
Vazba: | pevná |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář