Strategie digitálního marketingu
Kniha vás provede klíčovými kroky k vybudování a realizaci účinné strategie digitálního marketingu.
Simon Kingsnorth
1. vydání
Měkká lepená vazba
384 stran
Simon Kingsnorth
1. vydání
Měkká lepená vazba
384 stran
Česká firma
Jsme ryze česká nezávislá
firma a nakladatelství.
Garance doručení
Nepoškozeného zboží a do druhého dne, které je skladem
Kouzelný a barevný svět
Přinášíme dětem kouzelný a barevný svět plný dobrodružství, fantazie.
Ženský kolektiv
Který se nechává inspirovat vlastními dětmi a vnoučaty.
Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.
Získejte vizi a jasnou představu
Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti.
Srozumitelný a strukturovaný návod
Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede plánováním, realizací i měřením jednotlivých kanálů, platforem a technik. Nabízí také analýzu nezbytných praktik jako využití sociálních médií, optimalizace pro vyhledávače, placené vyhledávání, obsahový marketing a uživatelská zkušenost.
Případové studie a aktuální novinky
Kniha mimo jiné obsahuje:
– případové studie a analýzy Airbnb, Deliveroo, Amazon, Coca-Cola a mnoha dalších, které vám pomohou porovnat vaši strategii s těmi nejlepšími;
– nejaktuálnější novinky z oblasti automatizace marketingu, zasílání zpráv a e-mailů, on-line i off-line integrace a vlivu technologií včetně umělé inteligence;
– rady a tipy týkající se ochrany dat a soukromí.
Získejte vizi a jasnou představu
Dokážete krátce shrnout, čeho chcete v blízké budoucnosti dosáhnout? Pokud ne, nemáte strategii. Pokud to formulovat dokážete, ale nevíte, jak se pohnout z místa, pak ji také nemáte. Pokud máte vizi i jasnou představu, jak jí docílit, pak strategii máte. Abyste ale dosáhli žádoucích výsledků, musí být vaše strategie založena na výzkumu a podporována vedením společnosti.
Srozumitelný a strukturovaný návod
Strategie digitálního marketingu poskytuje srozumitelný, strukturovaný návod, který vás krok za krokem provede plánováním, realizací i měřením jednotlivých kanálů, platforem a technik. Nabízí také analýzu nezbytných praktik jako využití sociálních médií, optimalizace pro vyhledávače, placené vyhledávání, obsahový marketing a uživatelská zkušenost.
Případové studie a aktuální novinky
Kniha mimo jiné obsahuje:
– případové studie a analýzy Airbnb, Deliveroo, Amazon, Coca-Cola a mnoha dalších, které vám pomohou porovnat vaši strategii s těmi nejlepšími;
– nejaktuálnější novinky z oblasti automatizace marketingu, zasílání zpráv a e-mailů, on-line i off-line integrace a vlivu technologií včetně umělé inteligence;
– rady a tipy týkající se ochrany dat a soukromí.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Odborné publikace |
---|---|
Hmotnost: | 0.5 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář