Strategie B2B digitálního marketingu
Kniha je komplexní průvodce aktuálním vývojem v oblasti B2B digitálního marketingu.
Simon Hall
1. vydání
Měkká lepená vazba
368 stran
Simon Hall
1. vydání
Měkká lepená vazba
368 stran
Česká firma
Jsme ryze česká nezávislá
firma a nakladatelství.
Garance doručení
Nepoškozeného zboží a do druhého dne, které je skladem
Kouzelný a barevný svět
Přinášíme dětem kouzelný a barevný svět plný dobrodružství, fantazie.
Ženský kolektiv
Který se nechává inspirovat vlastními dětmi a vnoučaty.
Příručka je výrazně prakticky zaměřená. Pomůže čtenáři pochopit i ty nejpokročilejší a nejsložitější koncepty B2B marketingu. Popisuje, jak integrovat nejnovější digitální metody do kritických procesů, jako jsou „lead generation“, udržení zákazníka či personalizace zákaznické zkušenosti. Kniha je nabitá případovými studiemi světových značek jako John Deere, Vodafone či Intuit, a je tak neocenitelným zdrojem informací pro všechny profesionály v oblasti B2B marketingu.
Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe.
Jak uvést moderní B2B marketing do praxe
Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe.
Autor s více než 25 lety praxe
Jaká témata v knize najdete?
Vývoj digitální strategie pro B2B
Strategie B2B digitálního marketingu.
Cesty zákazníků, personalizovaný marketing a persony kupujících.
Poznatky o zákaznících a správa dat v B2B.
Raná fáze cesty kupujícího
Vytváření povědomí, SEO a vyhledávací strategie.
B2B digitální marketing pro generování potenciálních zákazníků.
Digitální technologie pro generování potenciálních zákazníků a rozvíjení vztahu s nimi
Řízení a integrace digitálních kampaní
B2B obsahový marketing, plánování marketingové kampaně.
Integrace digitálního marketingu v B2B, digitální marketing a prodej, měření digitálního marketingu.
Digitální technologie pro udržení zákazníků
Druhy digitálního retenčního marketingu, digitální kanály retenčního marketingu.
Platformy sociálních médií a digitálního marketingu v B2B
B2B marketingová strategie sociálních médií, marketingové technologie a platformy.
Poskytuje přehled nejnovějších principů a postupů, vysvětluje i ty nejpokročilejší koncepty a ukazuje, jak je uvést do praxe.
Jak uvést moderní B2B marketing do praxe
Podle posledních průzkumů je svět B2B marketingu stále složitější a přístup kupujících stále důmyslnější. Marketéři musejí spolupracovat i s odděleními mimo oblast marketingu, aby usnadnili realizaci marketingových strategií a zvýšili jejich dopad. Tato kniha vám pomůže pochopit, jak nejpokročilejší a nejkomplexnější koncepty moderního B2B marketingu fungují a jak je uvést do praxe.
Autor s více než 25 lety praxe
Jaká témata v knize najdete?
Vývoj digitální strategie pro B2B
Strategie B2B digitálního marketingu.
Cesty zákazníků, personalizovaný marketing a persony kupujících.
Poznatky o zákaznících a správa dat v B2B.
Raná fáze cesty kupujícího
Vytváření povědomí, SEO a vyhledávací strategie.
B2B digitální marketing pro generování potenciálních zákazníků.
Digitální technologie pro generování potenciálních zákazníků a rozvíjení vztahu s nimi
Řízení a integrace digitálních kampaní
B2B obsahový marketing, plánování marketingové kampaně.
Integrace digitálního marketingu v B2B, digitální marketing a prodej, měření digitálního marketingu.
Digitální technologie pro udržení zákazníků
Druhy digitálního retenčního marketingu, digitální kanály retenčního marketingu.
Platformy sociálních médií a digitálního marketingu v B2B
B2B marketingová strategie sociálních médií, marketingové technologie a platformy.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Odborné publikace |
---|---|
Hmotnost: | 0.5 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář